[vpsFree.cz: community-list] produkcni aplikace na VPS

BlackChar blackcharcz at gmail.com
Tue May 12 14:22:52 CEST 2015

Ahoj.

No, ja to slyset podane takhle, tak se hodne rychle pakuju s produkcni
veci jinam :D
Ale v podstate ma pravdu - pokud je to neco mission critical, tak to
zkratka na vpsfree nepatri, usetris si hromadu bolehlavu. My mame na vps
server starajici se o nejake ostre weby s nezanedbatelnou navstevnosti,
nejake maily, uloziste a takove ty klasicke veci. Kazdy downtime mame
ohlaseny z patnacti mist, protoze si deticky nemuzou zahrat svoje hry,
ale jinak to funguje v poho. Ale kdyby mi na tom mely bezet ksefty, tak
si radeji zalozim VPSku nekde, kde muzu adminovi omlatit smluvni zaruku
o hlavu. Nic proti snajpovi a spol, delaji vytecnou praci, ale tak to
proste je.

Martin Stochl