[vpsFree.cz: community-list] produkcni aplikace na VPS

Jan Vongrej jan.vongrej at gmail.com
Tue May 12 14:04:40 CEST 2015

Zdar,

    vsetko zavisy co je pre teba znamena produkcna aplikacia... a kolko
downtime prezije ;-)

    Minule mi restartly moj node a nerozbehol sa mi mail server koli
problemmom amavisd. Tak som dal este jeden reboot ale slusny a mailserver
zacal bezat bez problemov... takze v mojich nastaveniach to nebolo
predokladam ;-)
    Ale toto sa ti moze stat vsade i ked si myslim, ze tu je downtime viac
ako by bolo treba pre produkciu ale zase budes mat ostestovane neplanovane
restarty systemu ;-)

Jan Vongrej

xxx