[vpsFree.cz: community-list] produkcni aplikace na VPS

Peter Bačinský peter at bacinsky.sk
Tue May 12 13:57:30 CEST 2015

Mám už pár rokov a momentálne spokojnosť. Brno1 je myslim
najstabilnejšie potom Brno2, v Prahe sa mi zdajú výpadky príliš časté,
ale tak je to aj o tom aký užívatelia sú na tých nodoch.

Týmto sa aj chcem poďakovať kompetentným členom za vylepšenie stability.

S pozdravom,

*Peter Bačinský*
konateľ spoločnosti

*Webino, s. r. o.*
Železničná 152/75
90024 Veľký Biel
Slovensko

*Web stránky a internetové aplikácie pre Vaše podnikanie.*

+421 918 641 804, info at webino.sk <mailto:info at webino.sk>, www.webino.sk
<http://www.webino.sk/>

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*