[vpsFree.cz: community-list] produkcni aplikace na VPS

Tomáš Valoušek valy23 at gmail.com
Tue May 12 14:33:16 CEST 2015

To je spatny argument, protoze s obvyklou smluvni zarukou si muzes v
lepsim pripade utrit zadek (pokud ji mas na papire), protoze usly zisk
je nekolikanasobne vyssi, nez smluvni pokuta, ktera nepresahuje vysi
mesicni platby za sluzby. Pokud chces skutecne smluvni zaruky - tedy
nahradu usleho zisku a dalsi zpusobene skody, o ktere jde predevsim -
tak si priprav na vps hosting deseti, ale spis stonasobne vice
prostredku.