[vpsFree.cz: community-list] Mikrotik VPN

"Jan B. Kolář" janbivoj.kolar at zazen-nudu.cz
Mon Mar 9 10:22:19 CET 2015

Ahoj,

děkuji za obě odpovědi. Omlouvám se, chytil jsem chřipku a tak jsem se k
e-mailu dokopal až teď.

Ano, DPD jsem nechal na defaultních nastaveních - DPD Interval 120s a
DPD Maximum Failures 5. Lifetime peeru je nastaven na 1d.

Konkrétní error který mám v logu (ipsec - error):

phase1 negotiation failed due to time up
31.xxx.xxx.xxx[500]<=>31.xxx.xxx.xxx[500] a02315138375be12:0000000000000000

Vyzkouším ten OpenVPN, server i klient na Mikrotiku. Uvidíme, alespoň se
zase něco nového naučím :-)

Honza