[vpsFree.cz: community-list] vpsfree plánované změny?

Petr Vaněk petr at yarpen.cz
Sat Mar 7 10:24:55 CET 2015

ahoj,

mám pár dlouhodobějších plánů, které visí na následujících bodech. Proto
bych rád znal plány sdružení. Jo, a vím, jak to chodí, takže pokud s tím
nějak můžu pomoct, tak chci vědet jak.

díky,
petr

1) VZ kernel upgrade

http://conference.vpsfree.cz/vpsfree.cz@conference.vpsfree.cz/2015-01-27.html

Jak to s tím výhledově vypadá?

2) Rozdělení prostředků na víc VPS

Na poslední (?) schůzi VPS Snajpa povídal o tom, že chystá možnost
rodělení dostupných prostředků jednoho člena na víc VPS. Je nějaká
šance, že by se to dostalo do produkce v dohledné době?

3) Zálohování NAS - plánováno na začátek 2015.

Bude to nebo ne? Jde mi spíš o to, jaká data můžu na NAS dát.