[vpsFree.cz: community-list] Nová verze webu je nasazená

Peter Bačinský peter at bacinsky.sk
Thu Mar 5 10:47:19 CET 2015

Ja snáď k tomu len dodám, že aj pripomienky sú príspevkom do projektu.
Nový web možno nie je ideálny ale páči sa mi viac, je vidieť nejaký posun.

S pozdravom,

*Peter Bačinský*
konateľ spoločnosti

*Webino, s. r. o.*
Železničná 152/75
90024 Veľký Biel
Slovensko

*Web stránky a internetové aplikácie pre Vaše podnikanie.*

+421 918 641 804, info at webino.sk <mailto:info at webino.sk>, www.webino.sk
<http://www.webino.sk/>

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*