[vpsFree.cz: community-list] Nová verze webu je nasazená

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Thu Mar 5 11:05:53 CET 2015

Já, jako tedy autor největšího hejtu po shlédnutí těch částek, k tomu něco přidám ..

Já jsem se k tomu hlásil, jen jsme se s Pavlem nebyli schopni dohodnout na termínu (byl na to tlak větší, než jsem byl schopen tou dobou nabídnou - má chyba) a také to chtěl Pavel mít s kým řešit osobně (ke mně do KV je to dost z ruky a on byl tou dobou ještě Bratislava). Každopádně možná v tom bylo i další kritérium, to ať si Pavel odpoví sám.

Já jsem své poznámky napsal a k nim se mi velmi částečně vyjádřil jeden člověk a zbytek to považuje za dokončené. Za mě to dokončené není a alespoň na těch pár bodech se zapracovat dá. Rád bych k tomu ale komentář.

Opravdu se na mě nezlobte, ale všichni jsou v pořádku s tím, že přihláška zabírá tolik místa? To je tak těžký udělat modal box na tlačítko? (já to teď klidně udělám, ale potřebuji vědět, že to je ta cesta, ať jen nekecám a ostatním nedávám karty na stůl).

S pozdravem, Václav Blahout
freelance webdesigner | @blahout | www.blahout.com
tel: +420 774 722 742