[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS & server

Ghormoon ghormoon at gmail.com
Thu Jun 11 01:09:35 CEST 2015

No ono to rozsirovani fakt je docela problem :) predpokladam, ze chces neco
na styl raid5, kdyz si vemes, jak funguje, tak by to rozsireni o disk
vlastne melo prepsat velkou cast pole, coz neni uplne bezpecny.
Ja mam na nasu zfs (raidz1), ale to ti takovejhle hotextend taky nedovoli.
Prostre jsem koupil 5 disku a az dojdou, koupim dalsich 5, nad nima udelam
raidz1 a to concatnu za tu prvni petici. Lepsi extend bohuzel neumim.
Ad sifrovani, dm-crpyt/luks je imho optimalni cesta v tomhle pripade.

Jestli nekdo vite o lepsim zpusobu jak expandovat tak me opravte, aspon se
poucim pro priste :)

Gh.