[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree: outage-list] Neplanovany vypadek / Unplanned outage - node1.prg, node4.prg, node5.prg, node6.prg, node7.prg, node8.prg, node9.prg, node10.prg, backuper.prg, nasbox.prg, router1.prg, router2.prg - 2015-01-17 12:14

Stanislav Petr glux at glux.org
Sun Jan 18 23:35:41 CET 2015

Prijde mi to ze se to zacina zvrhavat k nesmyslnejm napadum... Do outage
listu si prihlaste jakoukoliv jinou adresu - urcite mate moznost pouzit
jinej e-mail nez co mate na VPS a pokud ne, je nejvyzsi cas si
takovejhle "nouzovej" email zaridit, klidne s preposilanim kopii zpet do
schrany co mate na VPS.

A co se tyka akutniho reseni problemu s VPS kdyz Vam VPS s mejlama
nejede, to je takovej problem zvednout telefon? Kolikrat se tady nekdo
do takovy situace dostal aby melo ceny vymejslet nejaky krkolomny reseni?

--
Stanislav Petr
glux at glux.org
stanislav at petr.email