[vpsFree.cz: community-list] Proč gmail vyhodnotí maily jako spam.

Michal Burian michal.burian at email.cz
Sun Jan 18 17:58:09 CET 2015

Ahoj.

Provozuji na VPS mailserver. Problém - všechny odchozí maily vyhodnotí
Gmail jako spam. Seznam problém nemá, stejně tak firemní mailservery zatím
ok.

Doposud jsem maily nijak intenzivně neodesílal, už vůbec ne hromadně nebo
nevyžádanou poštu.  SPF + DKIM + DMARC je nastavený, žádný dohledatelný
záznam v blacklistech. Poprosil jsem cca 5 kamarádů, aby emaily označili na
gmailu jako Not a spam, nic chytřejšího už mě prostě nenapadlo, zatím bez
úspěchu. Není tu spojitost s konkrétní doménou, týká se i nových bez
historie..

Nemůže to být důsledek recyklace nějaké staré IP se špatnou historií?

# dig +short default._domainkey.trebicsko.cz TXT

Podpora: Pomohla by změna IP?
ID 3240 <https://vpsadmin.vpsfree.cz/?page=adminvps&action=info&veid=3240>
 server node8.prg

Předem díky za nápad, případně návod jak se z toho dostat.

Michal