[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree: outage-list] Neplanovany vypadek / Unplanned outage - node1.prg, node4.prg, node5.prg, node6.prg, node7.prg, node8.prg, node9.prg, node10.prg, backuper.prg, nasbox.prg, router1.prg, router2.prg - 2015-01-17 12:14

Vít Novák vit.novak at firepanel.cz
Sun Jan 18 23:32:13 CET 2015

Ahoj,

zrovna ty SMS nejsou finančně náročné řešení.
O2 SK je v tomhle ohledu skutečně největší "zvíře". Za 6 EURO měsíčně nabízí
balíček "Neobmedzené SMS do všetkých sietí do všetkých sietí v SR a zo SR a
z ČR do celej EÚ".
Pak stačí jen nainstalovat nějaký GSM modem a Gammu a už to lítá.

V šuplíku mám (a můžu uvolnit) několik volných Huawei E3131, který mi
spolehlivě slouží na několika místech na podobné účely.

Vítek