[vpsFree.cz: community-list] ClamAV

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Thu Feb 26 12:08:47 CET 2015

Pokud tam zustavaji po instalaci otevrene sluzby s nezabezpecenyma
sluzbama a nezkusenymi spravci, pak ano.

Prvni, co udelam po instalaci, je urcite update/upgrade - minimalne na
SSH. Tim mam jistotu, ze bezni boti u mne nemaji sanci.

Pokud to neprovedu, tak si za to muzu sam a koleduju si o pruser. Bezny
spravce to vi, ale ne kazdy resi jako prvni vec bezpecnost :(