[vpsFree.cz: community-list] ClamAV

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Feb 26 12:01:35 CET 2015

On 02/26/2015 11:58 AM, Vaclav Dusek wrote:
> Pouziva ho i maldet -
> https://www.rfxn.com/projects/linux-malware-detect/ kdy denne
> scanuji soubory na FTP pro LAMP.
>
> Netestuji jak je na tom zebricku testu antiviru, ale podle obrazku,
> co jsem posilal, neco chyta. Spim klidneji.
>
> Lepsi neco, nez nic
>
> BTW - jak se ti mohl do rana dostat rootkit na server?

Uplne v pohode. Behem prvnich 20ti minut existence libovolny novy VPS
na vpsFree je na ni uz pres 1000 invalid login attemptu. A to mluvim
jenom o SSH, to jeste nekoukam na zbytek bordelu, kterej jde na
vsechny nase IP adresy. A delat se s tim moc neda, botnety parkrat u
nas uspesne zalovily, tak se na nas soustredej - asi jako na kazdyho
VPS providera dneska, bohuzel.

/snajpa