[vpsFree.cz: community-list] ClamAV

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Thu Feb 26 11:58:36 CET 2015

Pouziva ho i maldet -
https://www.rfxn.com/projects/linux-malware-detect/ kdy denne scanuji
soubory na FTP pro LAMP.

Netestuji jak je na tom zebricku testu antiviru, ale podle obrazku, co
jsem posilal, neco chyta. Spim klidneji.

Lepsi neco, nez nic

BTW - jak se ti mohl do rana dostat rootkit na server?

Sice jsem to pred lety zazil na woknech NT4, kdy mi behem nekolika hodin
radil na serveru CodeRed, ale to uz je davna historie