[vpsFree.cz: community-list] ClamAV

Matej Snoha matej at snoha.info
Thu Feb 26 12:48:18 CET 2015

Problem je ten, ze na gigabite ti (kratke, providerom vygenerovane) heslo
stihnu uhadnut skor,
ako si stihnes dat veceru a vypnut prihlasovanie heslom v ssh a
ponastavovat veci ako fail2ban.

A update/upgrade ti tiez istotu neda, aj "bezni" boti su uz v tejto dobe
dost sikovni
- citam denne logy a clovek sa len divi, co skusaju.

Ale to uz zabiehame od toho ClamAV, sorry za OT :)

Matej