[vpsFree.cz: community-list] Drobné úpravy na webu spolku

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Wed Feb 25 10:02:48 CET 2015

Dne 25.2.2015 v 08:13 Silvestr Hašek napsal(a):
> ale nemáte někdo nějaký solidní nápad jak provédst ty poslední dva
> bodíky?
>
> * nějak ty slidery líp odlišit, těch šest kuliček je nicneříkajících
> * nějak zvýraznit prostředky (teď jsou schované za druhou kuličkou ve
> slideru), což je to, co návštěvníka asi zajímá v první chvíli

Díky! Já bych ty kuličky zrušil a udělal z nich jednoduché menu. Tak,
jak jsi naznačil. Prostředky by to asi chtělo hodit na první slide, aby
byly vidět na první pohled.

Pak by se asi mohlo vypnout automatické rolování těch slidů, protože pak
by tam vlastně bylo menu, ve kterém by bylo možné přepínat. Přijde vám
to logické?

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz