[vpsFree.cz: community-list] Drobné úpravy na webu spolku

Silvestr Hašek sh at efun.cz
Wed Feb 25 08:13:12 CET 2015

Ty šipky ještě upravím to nebude problem :-)

ale nemáte někdo nějaký solidní nápad jak provédst ty poslední dva
bodíky?

* nějak ty slidery líp odlišit, těch šest kuliček je nicneříkajících
* nějak zvýraznit prostředky (teď jsou schované za druhou kuličkou ve
slideru), což je to, co návštěvníka asi zajímá v první chvíli

k zvýraznění prostředků mne napadlo jen toto: http://prntscr.com/69jtaj

případně na githubu jsem otevřel issue k tomu slideru na "Kdo je za tím
vším" https://github.com/vpsfreecz/www.vpsfree.cz/issues/4 tak případně
prosím o nějakou kritiku :)