[vpsFree.cz: community-list] Security navod pro mene zdatne wanted

Peter Bačinský peter at bacinsky.sk
Tue Mar 18 02:44:25 CET 2014

Dobrovoľne sa hlásim na ten testovací playground. Vedel by som tam
monitoring toolom spraviť nejaký web scenario, ktorý by generoval záťaž
a zároveň by vyhodnocoval tú dostupnosť/rýchlosť odozvy. Prípadne na
tých webkách môžem spúšťať súčasne aj crawler cez cron.

S pozdravom,

*Peter Bačinský*
konateľ spoločnosti

*Webino, s. r. o.*
Železničná 152/75
90024 Veľký Biel
Slovensko

*Web stránky a internetové aplikácie pre Vaše podnikanie.*

+421 918 641 804, info at webino.sk <mailto:info at webino.sk>, www.webino.sk
<http://www.webino.sk/>

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE, ĎAKUJEM*