[vpsFree.cz: community-list] Security navod pro mene zdatne wanted

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Tue Mar 18 13:07:34 CET 2014

Už to začíná být trochu OT ;-)

Napadlo mě, že zrovna u mě by asi šlo abych na nějaký takový stroj dal
např. záložní Nagios, MX a DNS, director Baculy, administrační věci, ...
prostě věci u kterých nevadí když semtam na 15minut upadnou. Taky mám
samozřejmě různý webíky, mailboxy, ... za který nikdo neplatí, jsou to
věci kamarádů, takže by šly taky dát tam, nejsou to kritický věci. Jde
mi o to, že pokud bys věděl, že to je sice stabilní a otestovaný
vývojářem, ale chce to prostě otestovat naostro a budeš schopen s
určitou mírou jistoty specifikovat, že výpadky nebudou "moc často" a
případný step back po tvrdém pádu by nezabral víc jak 10-15 minut a
další testovací nasazení nebude dřív než za třebva 6 hodin, tak si
dovedu představit mít jednu VPSku na takovém testing stroji a klidně za
ní i třeba platit (nějakou menší částku než na stable).

Štěpán.

Dne 18.3.2014 2:44, Peter Bačinský napsal(a):

> Dobrovoľne sa hlásim na ten testovací playground. Vedel by som tam
monitoring toolom spraviť nejaký web scenario, ktorý by generoval záťaž
a zároveň by vyhodnocoval tú dostupnosť/rýchlosť odozvy. Prípadne na
tých webkách môžem spúšťať súčasne aj crawler cez cron.

www.webino.sk <http://www.webino.sk/>

> [...]
>
> Ale to by potom chtelo, aby se nasli dobrovolnici, co by si tam
> nechali bezet napr. repliku svoji aplikace a nejak na ni generovali
> prumernou zatez, co maji. Takove playground VPS muzeme delat s zadnou
> nebo hodne dlouhou expiraci (pulrok/rok), podle toho, jak to pujde.
>
> Tzn. muzete zacit uvazovat, kdo do toho chcete jit a ja se ozvu,
> jakmile to pretavim do reality :)
>
> S pozdravem
>
> Pavel Snajdr
>
> +421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
> CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE

*štěpán liška - comlinks s.r.o. *
(sw,hw,net,web,linux)
tel.: +420 777 747 997
mail: stepan at comlinks.cz <mailto:stepan at comlinks.cz>