[vpsFree.cz: community-list] Templaty podporovane na vpsFree

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Jun 15 16:27:26 CEST 2014

On 06/15/2014 04:21 PM, Petr Vaněk wrote:
> perfektni. Retezec OS X -> parallels -> centos6 -> openvz kernel
> -> kontejner funguje. Akorat mi trochu napalilo kudrdlinku, ze
> jeste musim zavolat "vzctl start 9000" ;)

ah, sorry, to jsem zapomnel :)

> zypper je nastaveny a funguje. Akorat sshd se mi nerozjede
> automaticky, vecer si prectu neco o systemd asi

podle toho, jak se ta sluzba jmenuje v SUSE, v RHELu je to sshd, nejak
takhle (pred run-configure):

append-configure <<EOF
systemctl enable sshd.service
EOF

> otazky: jak se nastavuje sit (dns, ...). Posle to openvz samo nejak
> pri startu kontejneru? Nebo mam sed-ovat sysconfig skripty?

tohle vsechno resi vzctl, pri vzctl set --nameserver, --ipadd atd.
saha dovnitr do kontajneru a nastavuje relevantni soubory podle distribuce

> Jaka je zakladni sada programu, ktere by mely byt pritomny? -
> balickovy system - bash, vim, ssh - neco dalsiho? nebo bude usus
> udrzet template co nejmensi?

staci uplne minimalni system, vetsina distribuci na to ma nejakou
skupinu baliku - 'Base' v EL6, 'Minimal Install' ve Fedora, minimal v
debianu atd. - tzn. zakladni system + SSH

/snajpa