[vpsFree.cz: community-list] Templaty podporovane na vpsFree

Petr Vaněk petr at yarpen.cz
Sun Jun 15 16:21:21 CEST 2014

perfektni. Retezec OS X -> parallels -> centos6 -> openvz kernel ->
kontejner funguje. Akorat mi trochu napalilo kudrdlinku, ze jeste musim
zavolat "vzctl start 9000" ;)

zypper je nastaveny a funguje. Akorat sshd se mi nerozjede automaticky,
vecer si prectu neco o systemd asi

otazky: jak se nastavuje sit (dns, ...). Posle to openvz samo nejak pri
startu kontejneru? Nebo mam sed-ovat sysconfig skripty?

Jaka je zakladni sada programu, ktere by mely byt pritomny?
 - balickovy system
 - bash, vim, ssh
 - neco dalsiho? nebo bude usus udrzet template co nejmensi?

dik,
p.