[vpsFree.cz: community-list] Templaty podporovane na vpsFree

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Jun 15 14:20:57 CEST 2014

No, muzes si rozbehnout nejakej virtual s OpenVZ (nejjedodussi je
nainstalovat EL6 a potom http://openvz.org/Quick_installation) a tam
to vyzkouset.

Staci nakopirovat ten template potom do /vz/template/cache a pustit:

vzctl create <veid> --hostname <hostname> --ostemplate
<tvujtemplate-bez-.tar.gz>

priklad:

vzctl create 9000 --hostname test --ostemplate
scientific-6.5-x86_64-vpsfree

Hlavne jde o to vyzkouset, jestli funguje sit pri pridani IP adresy pres:
vzctl set <veid> --save --ipadd <ip>

Do toho VPS se muzes dostat pres vzctl enter <veid>, to ti vyhodi
shell s rootem v tom kontejneru.

+ koukni, jestli se tam spousti SSH server, aby se tam dalo prihlasit.

Funkcnost IPv6 overit asi nepujde jinak, nez u nas (jestli nemas doma v6).

/snajpa