[vpsFree.cz: community-list] Templaty podporovane na vpsFree

Petr Vaněk petr at yarpen.cz
Sat Jun 14 14:18:33 CEST 2014

Dik.

Tak mam v /tmp vygenerovany tarball, jehoz obsah se tvari tak, ze by
ciste teoreticky mohl obsahovat zakladni binarky a tak.

Muzu si to nejak otestovat lokalne? Nebo to musime nahrat to vpsfree
infrastruktury? Protoze si jsem 100% jisty, ze se to bude muset jeste
upravovat, tak abych neotravoval vic nez je uplne nutne...

p.