[vpsFree.cz: community-list] Bratislava sraz

Ján Šmatlík j.smatlik at gmail.com
Sat Aug 30 13:50:06 CEST 2014

Zdravím,
moje dojmy boli dobré - rozhodne sa mi mini výlet do hlavného mesta
oplatil a spoznal som svojich VPSfree "susedov". :-)
K diskutovanej téme sa prikláňam k Šaňovi - možno by bolo fajn hodiť aj
ostatným členom nejaký stručný dotazník a názor na ďalšiu expanziu a
možno ho radšej poslať priamo na maily, ktoré boli uvedené v prihláške,
keďže tieto mailing listy nečítajú všetci.

K tomu účtu - ja len viem, že poniektorí (vrátane mňa) sme si svoj diel
zaplatili (nevedel som či každý za seba, tak aby Pavel prípadne nemal v
Habibi sekeru a mohol sa tam ešte niekedy vrátiť). :-)

Johnny

--
S pozdravom
Mgr. Ján Šmatlík