[vpsFree.cz: community-list] Bratislava sraz

Alexander Zatko alexander.zatko at nabezky.sk
Fri Aug 29 22:08:31 CEST 2014

Stretnutie bolo zaujimave - vdaka organizatorom aj vsetkym zucastnenym. Jednou z diskutovanych tem bola aj otazka, ci sa snazit o marketing mechanizmu, sluzieb a idei zdruzenia “do sveta”. Nazorov bolo dost a konsenzus nebol dosiahnuty. Vela sa hovorilo o technickych aspektoch pripadnej expanzie, ale mne osobne chybali pre rozhodovanie takehoto typu data o motivoch clenov zdruzenia tyka, pretoze tieto by mohli naznacit ci, a ako expanziu uskutocnit.

Ini ucastnici si mozno spomenu na dalsie diskutovane temy ktore ich zaujali a pripadne ich mozu uviezt v odpovedi.

Vdaka neznamemu dobrodincovi za to, ze par ludi zaplatil ucet. :-)

Sano