[vpsFree.cz: community-list] Too many open files

Vojtěch Knyttl knyttl at goout.cz
Sun Aug 3 10:21:51 CEST 2014

Ahoj,

řeším tu teď takovou srandu, kdy mi můj web začne střílet chyby serveru kvůli “Too many open files”. Zkusil jsem včera zvednout soft i hard limit, ale v noci se situace opakovala.

etta:~# ulimit -Hn
100000
etta:~# ulimit -Sn
50000

Nevím, jestli to je dostatečné číslo a něco otvírá příliš mnoho souborů, nebo to mám zvedat ještě víc.

etta:~# lsof  2>/dev/null | wc -l
66428

Když jsem si to zkoušel prohlížet, tak jsem tam nenašel nic podezřelého - prostě 5 virutálů a soubory držené jejich procesy.

Mám se zaměřit na něco specifického? Jaké limity bych měl ideálně mít?

Díky,

Vojtěch Knyttl | GoOut

knyttl at goout.cz
+420 607 008 510