[vpsFree.cz: community-list] High-Availability replication tools

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Apr 2 17:07:41 CEST 2014

On 04/02/2014 05:02 PM, Nikos Timiopulos wrote:
> Cloudflare mi z toho loňského léta ještě na několika webech zůstal
> a s tímhle jsem se v mém případě teda ještě nesetkal (asi to dávají
> jen na high traffic, nastudované je ale nemám). Lze se v tom
> případě, bereme-li v úvahu pouze weby, spolehnout čistě na více A
> záznamů ? (akceptuju několikavteřinový failover).

Jestli jsi ochotny akceptovat chvili se vztekajici usery, kterych
browsery si vybraly spatny server, ktery zrovna spadnul (tzn. ta doba,
nez si dane browsery vyberou ten druhy), tak pak je to celkem OK reseni.

Dulezite je, aby i ty jsi s tim pak v navrhu pocital, ze connect se
nemusi podarit na poprvy (napr. ajax) a je mozna potreba retry.

/snajpa