[vpsFree.cz: community-list] High-Availability replication tools

Stanislav Petr glux at glux.org
Wed Apr 2 19:33:06 CEST 2014

Jde o to ze ruzny prohlizece se k tomu chovaj ruzne. Viz tabulka v moji prezentaci k tomuhle z konference ipv6 day z minulyho roku v NTK (poslal bych primo odkaz, ale jsem zrovna v aute - takze google poradi).

On 2. dubna 2014 17:07:41 CEST, Pavel Snajdr <snajpa at snajpa.net> wrote:

>Jestli jsi ochotny akceptovat chvili se vztekajici usery, kterych
>browsery si vybraly spatny server, ktery zrovna spadnul (tzn. ta doba,
>nez si dane browsery vyberou ten druhy), tak pak je to celkem OK
>reseni.
>
>Dulezite je, aby i ty jsi s tim pak v navrhu pocital, ze connect se
>nemusi podarit na poprvy (napr. ajax) a je mozna potreba retry.
>
>/snajpa

Odesláno z mého telefonu s Androidem pomocí pošty K-9 Mail. Omluvte prosím moji stručnost.