[vpsFree.cz: community-list] High-Availability replication tools

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Wed Apr 2 17:02:58 CEST 2014

Cloudflare mi z toho loňského léta ještě na několika webech zůstal a s tímhle jsem se v mém případě teda ještě nesetkal (asi to dávají jen na high traffic, nastudované je ale nemám). Lze se v tom případě, bereme-li v úvahu pouze weby, spolehnout čistě na více A záznamů ? (akceptuju několikavteřinový failover).