[vpsFree.cz: community-list] mail server

Lukas Vana fabian at fabian.cz
Wed Mar 27 11:30:06 CET 2013

Ahoj,

Google Apps uz si zdarma neporidis. Stoji to ted 5USD/user/month.

Vlastni mailserver je trochu starosti, ale zase se spoustu veci naucis;).
Doporucoval bych treba ispconfig, kde to pak muzes spravovat pres klikatko
a u toho projektu jsou i navody, jak to nainstalovat.

Lukas Vana (fabian)

home page: http://home.fabian.cz
jabber: fabian at fabian.cz
irc: #czech at AfterNet