[vpsFree.cz: community-list] mail server

Tomáš Filčák filcak.t at gmail.com
Wed Mar 27 11:23:36 CET 2013

Ahojte,
pracujem na jednom vacsom hostingu jednej stranky. Stranku chcem samozrejme hostovat na mojej VPSFree masine. Nie som ziadny profesional, ale ucim sa co sa da. Chcem sa preto poradit. Potrebujem k danej domene, ktoru budem hostovat aj viacero emailov s danou domenou avsak robit vlastny mailovy server mi pride az moc komplikovane a hlavne moc drahe na udrzbu, kedze som cital, ze sa treba starat o blacklisty, spam atd atd... Ako to riesite vy? Pouzivate nejaku slubu tretej strany ako napriklad Google Apps, alebo co by ste mi poradili? Velmi pekne dakujem.

S pozdravom Tomas