[vpsFree.cz: community-list] mail server

vojtin vojtin at gmail.com
Wed Mar 27 11:46:54 CET 2013

s google apps se da poridit jedna schranka na vlastni domene zdarma, jinak
je to placene... alternativou je hotmail (outlook), kde muzes zdarma
hostovat vice schranek pod jednou domenou, nevyhodou vsak muze byt problem
s dorucovanim mailu ze seznamu (hotmail je pry prisny co se tyce blokovani
spamu a seznam mel s timto problemy) ... pokud hodlas provozovat vice
schranek na svem vps, tak se muzes pozdeji potykat s nedostatkem mista...
takze toto je potreba brat take v uvahu, sice se da schranka omezit treba
na 100 ci 500 mega, ale takove schranky jsou dle meho nazoru k nicemu
protoze ne kazdy si stahuje postu do pocitace