[vpsFree.cz: community-list] Preconfig mailu ispCP

Jakub Skokan jakub.skokan at havefun.cz
Thu Jul 11 13:04:17 CEST 2013

Thunderbird pouziva pro automatickou konfiguraci toto:
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Thunderbird/Autoconfiguration

Na serveru si staci vytvorit XML soubor, kde ho dat je popsano na odkazu
vyse. Format souboru viz
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Thunderbird/Autoconfiguration/FileFormat/HowTo

Jestli to umi ispcp nevim.

S pozdravem