[vpsFree.cz: community-list] Preconfig mailu ispCP

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Thu Jul 11 13:09:00 CEST 2013

Microsoft na to má nějaké SRV záznamy, které dokáže zpracovat Outlook.
Existuje draft, který něco takového specifikuje obecně, ale AFAIK to
nikdo nepoužívá.

Mozilla má databázi poskytovatelů služeb, ze které si konfiguraci dokáže
načíst Thunderbird. No a pak (tj. ve většině případů) už přijde na řadu
hádání.