[vpsFree.cz: community-list] Preconfig mailu ispCP

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Thu Jul 11 13:22:40 CEST 2013

Předpokládám že máte i webserver tak si vytvořte ten konfigurační xml
soubor a zpřístupněte jej přes webserver popis je v tom linku co jsem
poslal. Ten by si měl TH stáhnout a nakonfigurovat se podle něj.

https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Thunderbird/Autoconfiguration
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Thunderbird/Autoconfiguration/FileFormat/HowTo
https://wiki.mozilla.org/Thunderbird:Autoconfiguration:ConfigFileFormat