[vpsFree.cz: community-list] knowledge base - ziskej vps na mesic zdarma

Peter Bubeliny p.bubeliny at gmail.com
Mon Jan 21 19:15:14 CET 2013

KB ako taka bude super, ale napadlo ma, to co pisal vencour, je potrebne
aby sa KB udrzovala (to-do, zmeny...) , pripadne sa napisali nejake
jednoduche pravidla, aby nevznikol chaos -> niekto napise clanok a X
dalsich ludi tam nieco opravi, pozmeni atd.

Pokial tam bude par navodov tak to bude mozno OK, ak tam budu pribudat
(mozno mam velke oci...) a bude ich tam viac a viac, tak system s
jednoduchymi pravidlami (a dodrzovanim :) ) mozno a snad zabezpeci ze
casom nevznikne chaos.

Ked uz teda ideme robit KB tak nech to od zaciatku ide spravnym smerom.

S pozdravom / Best regards