[vpsFree.cz: community-list] knowledge base - ziskej vps na mesic zdarma

Ondrej Kupka ondra.cap at gmail.com
Mon Jan 21 19:36:13 CET 2013

Nazdar,

kdyz tak koukam na otazky, co tu casto padaji, tak bych jen rad rekl, ze ta KB nema bejt jako seznam navodu na obecne ukony, to si muze kazdy vygooglit, a pokud mate vlastni VPS, tak bych cekal, ze toho jste schopni. Do KB by podle me mely jit veci, ktere se treba v nasem setupu delaji jinak nebo funguji jinak nez jak by clovek cekal. Takze bych tam rozhodne nepsal nic o nejakej Apachi, PHP a IPtables. To nejenze nepatri do KB, to ani nepatri do mailing listu. Opravdu si rozmyslete, jestli se potrebujete na tyhle veci ptat tady. Je to i vase vizitka...

Ondra Kupka