[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree: outage-list] připojení

Pavel Vondřička Pavel.Vondricka at ff.cuni.cz
Mon Apr 29 00:35:29 CEST 2013

To je sice pravda, ale taky mi trvalo chvíli, než jsem zjistil, jak to
preventivně znovu-povolit v Ubuntu. Možná by stálo za to (už kvůli
začátečníkům) tyhle věci psát na web/FAQ, anebo ještě lépe rovnou
přednastavit jako default do všech šablon jednotlivých předinstalovaných
distribucí. Ušetřili byste nováčkům hrabání se v příliš nepřehledných
archivech maillistů (anebo aspoň googlování) - na které stejně dojde, až
když už je pozdě - a sami sobě nekonečné nadávky na jejich "neschopnost"
a špatné adresování otázek...

Ta jedna záložní getty na tty0 se může v nouzi hodit každému, tak proč
to není konfigurační default, když už vpsAdmin má tu (takhle poněkud
zbytečnou) konzoli přichystanou...?

Zdraví,
Pavel