[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree: outage-list] připojení

Jakub Skokan jakub.skokan at havefun.cz
Mon Apr 29 14:30:11 CEST 2013

Ahoj,

souhlas, v KB to chybí. V blízké době se to tam objeví, potom na to dám
link z vpsAdminu, vedle konzole.

V novějších šablonách už getty na tty0 je, konkrétně Scientific 6,
Debian 6 a připravovaný Arch. Ta konzole je v OpenVZ relativně nová (cca
rok), takže ve starších šablonách to není a členové si to musí zapnout sami.

Co se týče šablon ostatních distribucí, dobrovolníci vítáni. :) Hodím si
to do todo, ale to je na dlouho.

S pozdravem

Jakub Skokan