[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree: outage-list] připojení

Jakub Skokan jakub.skokan at havefun.cz
Sun Apr 28 18:15:17 CEST 2013

Ahoj,

opět, toto nemá co dělat v outage listu, ten slouží pouze k informování
o výpadcích.

To, na co odkazuješ, je vzdálená konzole k fyzickému serveru, nikoli VPS.

vpsAdmin na pozadí volá příkaz "vzctl console <vps_id>" a vstup/vystup
přesměrovává z/do prohlížeče. Aby toto fungovalo, je nutné si ve VPS
zapnout getty na tty0. Jak to udělat už se tady na community listu
řešilo -
http://lists.vpsfree.cz/pipermail/community-list/2012-December/001065.html.

S pozdravem

Jakub Skokan