[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Netdisk.vpsFree.cz - WebDAV/SFTP uloziste

Matej Snoha matej at snoha.info
Mon Mar 26 23:21:43 CEST 2012

Tak som to testoval uz aj ja.

webdav aj sshfs + encfs z vpska vyzera v poriadku, bezi to pekne.

K navodu na https://netdisk.vpsfree.cz/ :

Z VPS v Bratislave sa na 172.16.0.0/12 v Prahe nedostanem,
treba pouzit netdisk.vpsfree.cz.
No a niekde by sa zislo spomenut, ze ked vo vpsadmine zapnem
FUSE, tak to spravi reboot VPS.

Matej Snoha