[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Netdisk.vpsFree.cz - WebDAV/SFTP uloziste

Jiri Hron jirka.hron at gmail.com
Sat Mar 10 18:15:59 CET 2012

Zkousel jsem to i v praci na W7 a i ted na Vistach.
Mas ale pravdu, ted jsem to taky zkusil z Windows XP a tam to opravdu jde.
Rozdil je v tom ze v XP tam vyskoci dialog s varovanim o chybnem
certifikatu, ktery ale jde tim dialogem povolit.
Zatim co ve W7 nebo Vistach tam skace pouze okno s certifikaty, kde muzu
maximalne vybrat jiz dostupny certifikat, ktery je nainstalovany v systemu.
Sice jsem certifikat pro netdisk.vpsfree.cz pridal jako duveryhodny, ale
bohuzel tim jak to neni *.netdisk.vspfree.cz, tak to nefunguje. (hadam ze
kdybych oteviral https://netdisk.vpsfree.cz/uzivatel, tak by to fungovalo)
V podstate se jedna o tohe
http://www.radajo.com/2008/08/webdav-with-ssl-on-vista.html

Jirka