[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Netdisk.vpsFree.cz - WebDAV/SFTP uloziste

Jakub Skokan jakub.skokan at havefun.cz
Tue Mar 27 11:40:57 CEST 2012

Ahoj,

díky za info. Na Bratislavu jsem při psaní toho návodu úplně zapomněl,
doplním to.

Co se týče připojení netdisku ve Vistě a W7, zdá se, že je to opravdu
nedůvěryhodným certifikátem. Dlouho jsem nechtěl věřit tomu, že je to
jediná příčina, protože mi to o certifikátu nenapsalo nikdy nic, jen že
složka není validní a network error, úžasné...

Chtěl bych poprosit ty co mají Vistu/W7, jestli by mohli vyzkoušet
připojit tuhle složku:
https://ssl.havefun.cz
jméno: test
heslo: test123

Mám tam důvěryhodný certifikát, tak bych rád věděl, jestli to všem
půjde, nebo je zrada ještě jinde... Díky.

S pozdravem

Jakub Skokan