[vpsFree.cz: community-list] Vylepsenie mailing listov

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Sat Jan 14 11:38:54 CET 2012

Souhlasím s vylepšení formátu zpráv i když to není úplně nejnutnější,
protože v ideálním případě by jich nemělo být tolik aby se nedali
probrat ručně.

Chápu nechuť ohledně množství "zbytečných" zpráv. Přesto nesouhlasím se
štěpením mailing listů, protože:

  * Kdo má spravovat tolik mailing listů - musí to být opruz být
    přihlášený v tolika listech zároveň.
  * Kdo se má v tolika mailing listech orientovat? Který si má uživatel
    přidat?
  * VPSky jsou migrovatelné (lze i bez vědomí uživatele, nepletu-li se)
    což znamená, že já si bláhově můžu myslet, že se mě týká nodeXY a ve
    skutečnosti jsem byl přestěhován na nodeZA...

Navrhl bych spíš kompromis:

  * V každé zprávě o výpadku mít Jméno NODU a datum.
  * Zacházení se zprávami je čistě na příjemci! Vhodné bude použít
    filtrování:
      o Mailing list -> separátní složka mimo doručenou poštu.
      o Obsah "NODEXY" -> důležité

Snaha o profesionalitu je dobrá a potřebná, nesmí však být prováděna
přes byrokratizaci
S pozdravem
Jan D.