[vpsFree.cz: community-list] Vylepsenie mailing listov

Adam Kovari kovariadam at gmail.com
Sat Jan 14 11:48:22 CET 2012

Webova aplikacia je fajn, ale myslim, ze by ical v prilohe by bol
lepsi, pretoze kazdy by si to mohol spracovat ako chce a nepotreboval
sledovat dalsiu stranku.

Do mailing listu sa predsa prihlasuje clovek iba raz, takze zas taky
opruz to snad nebude.

Pridat si staci ten na ktorom ma server, opat iba raz.

O tej migracii som nevedel, to by mohlo byt zasadne, v takom pripade
suhlasim s Janom, ze nechat iba jeden a formalizovat format - teda
hlavne predmet pre filtrovanie.

Adam

---
Adam Kovari(mailto:kovariadam at gmail.com)