<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    Souhlasím s vylepšení formátu zpráv i když to není úplně
    nejnutnější, protože v ideálním případě by jich nemělo být tolik aby
    se nedali probrat ručně.<br>
    <br>
    Chápu nechuť ohledně množství "zbytečných" zpráv. Přesto nesouhlasím
    se štěpením mailing listů, protože:<br>
    <ul>
      <li>Kdo má spravovat tolik mailing listů - musí to být opruz být
        přihlášený v tolika listech zároveň.</li>
      <li>Kdo se má v tolika mailing listech orientovat? Který si má
        uživatel přidat?<br>
      </li>
      <li>VPSky jsou migrovatelné (lze i bez vědomí uživatele,
        nepletu-li se) což znamená, že já si bláhově můžu myslet, že se
        mě týká nodeXY a ve skutečnosti jsem byl přestěhován na
        nodeZA...</li>
    </ul>
    Navrhl bych spíš kompromis:<br>
    <ul>
      <li>V každé zprávě o výpadku mít Jméno NODU a datum.</li>
      <li>Zacházení se zprávami je čistě na příjemci! Vhodné bude použít
        filtrování:</li>
      <ul>
        <li>Mailing list -> separátní složka mimo doručenou poštu.</li>
        <li>Obsah "NODEXY" -> důležité</li>
      </ul>
    </ul>
    <p>Snaha o profesionalitu je dobrá a potřebná, nesmí však být
      prováděna přes byrokratizaci<br>
      S pozdravem<br>
      Jan D.<br>
    </p>
    Dne 14.1.2012 11:10, Adam Kovari napsal(a):
    <blockquote cite="mid:4F115483.3050209@gmail.com" type="cite">
      <pre wrap="">Dobre rano Komunita,
rad by som sa podelil o par myslienok/napadov na zlepsenie mailing
listov, zvazte ich prosim:

1. rozdelit outage listy podla fyzickeho serveru - nie kazdeho zajimaju
vypadky na inych servroch ako na mojom

2. vylepsit format sprav o vypadkoch - formalizovat jeho tvar, pridavat
ical prilohu, pokial sa o vypadku vie dopredu, pripadne aj prikladat
vcard s priamym kontaktom na podporu; nepodpisovat gpg -
Pavel(komplikuje to automaticke parsovanie)


Zdovodnenie:

1. mnozstvo "SPAMU", ktore je aktualne v mojej schranke je myslim vysoke
a s rastom zdruzenia bude len rast - znizuje to citlivost na tieto
spravy, nechce sa mi kazdu chvilu listovat X threadmi, ci nahodou najdem
nieco o mojom servri; pri minimalnej konfiguracii(len mailing list pre
vypadky na mojom servri by som mal dostavat jedine info o vypadkoch,
ktore sa tykaju priamo mna)

2. moznost nejakeho rozumneho parsovania sprav o vypadkoch - automaticke
poznamenavanie v kalendari


Verim, ze tieto navrhy by mali prispiet ku dalsiemu zvysovaniu kvality a
profesionality zdruzenia,

Prijemny vikend prajem,

</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>