<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
Souhlasím s vylepšení formátu zpráv i když to není úplně
nejnutnější, protože v ideálním případě by jich nemělo být tolik aby
se nedali probrat ručně.<br>
<br>
Chápu nechuť ohledně množství "zbytečných" zpráv. Přesto nesouhlasím
se štěpením mailing listů, protože:<br>
<ul>
<li>Kdo má spravovat tolik mailing listů - musí to být opruz být
přihlášený v tolika listech zároveň.</li>
<li>Kdo se má v tolika mailing listech orientovat? Který si má
uživatel přidat?<br>
</li>
<li>VPSky jsou migrovatelné (lze i bez vědomí uživatele,
nepletu-li se) což znamená, že já si bláhově můžu myslet, že se
mě týká nodeXY a ve skutečnosti jsem byl přestěhován na
nodeZA...</li>
</ul>
Navrhl bych spíš kompromis:<br>
<ul>
<li>V každé zprávě o výpadku mít Jméno NODU a datum.</li>
<li>Zacházení se zprávami je čistě na příjemci! Vhodné bude použít
filtrování:</li>
<ul>
<li>Mailing list -> separátní složka mimo doručenou poštu.</li>
<li>Obsah "NODEXY" -> důležité</li>
</ul>
</ul>
<p>Snaha o profesionalitu je dobrá a potřebná, nesmí však být
prováděna přes byrokratizaci<br>
S pozdravem<br>
Jan D.<br>
</p>
Dne 14.1.2012 11:10, Adam Kovari napsal(a):
<blockquote cite="mid:4F115483.3050209@gmail.com" type="cite">
<pre wrap="">Dobre rano Komunita,
rad by som sa podelil o par myslienok/napadov na zlepsenie mailing
listov, zvazte ich prosim:
1. rozdelit outage listy podla fyzickeho serveru - nie kazdeho zajimaju
vypadky na inych servroch ako na mojom
2. vylepsit format sprav o vypadkoch - formalizovat jeho tvar, pridavat
ical prilohu, pokial sa o vypadku vie dopredu, pripadne aj prikladat
vcard s priamym kontaktom na podporu; nepodpisovat gpg -
Pavel(komplikuje to automaticke parsovanie)
Zdovodnenie:
1. mnozstvo "SPAMU", ktore je aktualne v mojej schranke je myslim vysoke
a s rastom zdruzenia bude len rast - znizuje to citlivost na tieto
spravy, nechce sa mi kazdu chvilu listovat X threadmi, ci nahodou najdem
nieco o mojom servri; pri minimalnej konfiguracii(len mailing list pre
vypadky na mojom servri by som mal dostavat jedine info o vypadkoch,
ktore sa tykaju priamo mna)
2. moznost nejakeho rozumneho parsovania sprav o vypadkoch - automaticke
poznamenavanie v kalendari
Verim, ze tieto navrhy by mali prispiet ku dalsiemu zvysovaniu kvality a
profesionality zdruzenia,
Prijemny vikend prajem,
</pre>
</blockquote>
</body>
</html>