[vpsFree.cz: community-list] Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Jan Harsa jan.harsa at haxo.cz
Fri Jan 6 10:45:56 CET 2012

Dobrý den,

tak tohle je přesně i můj názor. Osobně pokud mi selže VPS z nějakého
například hardwarového důvodu a já budu muset čekat několik hodin než se
vůbec něco začne řešit + samotnou opravu, tak to nebudu moc rád.
Samozřejmě tím nečekám, že když vyhoří celej server nebo nedejbože
několik serverů naráz, tak, že se problém i se supportem vyřeší během
několika málo minut.. Ale drobné hardwarové problémy se jistě mohou
vyskytnout a tehdy ten support bude asi dost znát. Ono když má server
kvůli prkotině stát třeba 2-3 hodiny nebo jen 5 minut, tak je sakra rozdíl.

Nicméně nejsem ten koho se problém serverů v BA týká. Takže si myslím,
že asi by se spíš měli ozvat lidé z SK a podle toho se spíše rozhodnout.

S pozdravem Jan Harsa
17.Listopadu 118
28401 Kutná Hora

mob: +420 728 036 935
email: jan.harsa at haxo.cz

Dne 6.1.2012 4:24, SendiMyrkr napsal(a):
> Často se do diskuzí nezapojuju, ale tady se musím postavit za Pavla.
Tento problém se mě sice nijak přímo netýká, ale vzhledem k zaměření
sdružení, poskytování prostoru pro VPS, považuji požadavek na support
24/7 ze strany servrovny za validní a zásadní požadavek.

> Ano možná to nebude potřeba každý týden, možná to bude potřeba jenom 1
nebo 2krát do roka ale důležité je, že k tomu dojít může a vzhledem k
tomu, že na funkčnosti hardware v servrovně stojí celé fungování
sdružení tak je nezbytné aby reakční doba byla co nejkratší, ideálně v
řádu minut.

> Představte si, že máte byznys který stojí na službě poskytované třetí
stranou a ta třetí strana není schopná z jakéhokoli důvodu, více či méně
závažného, zajistit vámi požadovanou/očekávanou kvalitu. Schválně co
uděláte? Možná se budete chviíli domlouvat a snažit se nějak situaci
řešit, ale když to pořád není to co je potřeba tak přejdete někam jinam.
Nebo se pletu a vy vědomě ohrozíte spokojenost svých klientů a poškodíte
si jméno poskytováním nekvalitních/nespolehlivých služeb?