[vpsFree.cz: community-list] Bratislavske servery? Vyjadrete se.

Matej Snoha matej at snoha.info
Fri Jan 6 14:37:53 CET 2012

Ahojte.
Ja mam VPS na epsilone.

Traffic nejaky strasny nerobim, ak by sa zostalo pri "v prubehu 2 po sobe
jdoucich kalendarnich mesicu: 1TB NIX, 300GB tranzit", tak sa tam zmestim.
Ale velku rezervu na tranzit mat nebudem, takze by som rad videl nejake
vyssie limity, idealne osobitne pre SK.
Ohladne dostupnosti: samozrejme cim vyssia tym lepsie, ale chapem ze sme
zdruzenie tak nemam prilis prehnane neocakavania. Povedzme uptime 99.8% (co
je nieco pod 1.5h vypadkov mesacne) je pre mna prijatelny.

Ak sa to da dosiahnut v Platone, aspon zhruba, tak by som tam zatial zostal.
Ak sa v pripade problemov (typu treba to resetnut / upratovacka zakopla o
kabel) da ocakavat vypadok celu noc, tak by som urcite privital
datacentrum, ktore vie zabezpecit podporu 24/7. Do vyberu konkretneho
adminom kecat nebudem.

Alebo zatial vyriesit chladenie serverov na nasej strane (napr. spominany
rack) a pockat na cloud. Predpokladam, ze ten bude v CR, kedze na 2
serveroch sa toho asi vela nespravi.

Matej Snoha