[vpsFree.cz: community-list] O cem vpsFree je, ma byt, o cem neni a nema byt

Pavel Adam pavel.adam at sw-quality.cz
Mon Feb 27 10:58:20 CET 2012

Ahoj !
Já se přirovnávám ke SNAJPovi, ale v jiné oblasti IT.

Mám velmi podobný důvod proč tíhnu k open-source, freesoftware a proč věřím
v sílu komunity.
A proto jsem si také díky prezentaci na LinuxAlt 2010 vybral VPSfree jako
cestu pro svůj budoucí web-hosting.

Komunitní přístup sdružení je mi blízký a dostupnost a spolehlivost je více
než příjemná.
Kromě toho doufám, že se tu i přiučím něčemu kolem sítí - až k tomu dozraji.

Obsahuje-li email přílohy, pak mi dovolte Vás upozornit,
že mnou přiložený/é dokument/y obvykle dodržují OpenDocument standard.

If there are email attachments, then let me inform you
me that the attached document/s usually comply with the OpenDocument standard.

INFO:
  http://goo.gl/Oqok

APP:
  http://goo.gl/XYy0